Header_top
Accesoria-home-header-bottom
Orhidee

Servicii

Va ganditi sa va reamenajati farmacia sau sa deschideti una noua?

Luati in calcul colaborarea cu o firma specializata in design si mobilier pentru farmacii. Etape amenajare cu mobilier farmacie

Lucrati cu o firma specializata si reduceti timpul de luare a deciziilor. Nu va mai trebui sa umblati dupa mai multi furnizori si veti beneficia de experienta unor designeri calificati care va vor consilia pe tot parcursul proiectului. 

Veti scuti mult timp pierdut si veti scapa de multa bataie de cap. Pentru un rezultat care sa corespunda viziunii si nevoilor dumneavoastra reale, aveti nevoie de profesionisti cu experienta in domeniu, care sa fie capabili sa va planifice bine spatiul si in acelasi timp sa va creeze o imagine care sa va diferentieze, sa creeze INCREDERE in randul clientilor dumneavoastra. 

 

ACCESORIA PHARMA este specializata in design si accesorii pentru mobilier farmaceutic. Oferta noastra contine, in afara de produse (accesorii specifice mobilierului pentru farmacii) si servicii de consiliere in design, de executie si de montare a mobilierului. Produsele provin de la firme specializate, de prestigiu: Shoptec – sertare metalice cu posibilitati de compartimentare si etichetare; Vitris - vitrine cu sau fara elemente de securizare; Grass – sertare metalice de uz general. Serviciile sunt asigurate de o echipa dedicata din care face parte si un arhitect.

Fiecare proiect este analizat in detaliu, incepand de la problemele cu care se confrunta farmacia respectiva, obiectivele pe care si le-a propus legat de renovare si terminand cu imaginea care se doreste a fi creata. 

Etapele unui proiect de amenajare farmacie coordonat de ACCESORIA PHARMA

 

1. Vizitarea spatiului si executarea masuratorilor exacte.

2. Stabilirea conceptului de design. 

3. Colectarea informatiilor legate de functionarea farmaciei: analiza circuitelor functionale si analiza modificarilor necesare pentru eficientizarea activitatii.

4. Elaborarea planului preliminar in format 2 D si 3D, la scara, pe care se evidentiaza amplasarea fiecarui obiect si detaliu arhitectonic. Planul este insotit de un deviz estimativ al costurilor.

5. Discutarea planului preliminar pentru a se incadra in viziunea dumneavoastra si in bugetul estimat.  

6. Modificarea planurilor si ofertei conform discutiilor anterioare.

7. Prezentarea proiectului final pentru aprobare. Acesta va contine: planurile in Autocad 2D si 3D, imagini 3D Max color, oferta finala, anexa materialelor si culorilor alese.  

8. Coordonarea productiei mobilierului si a comenzilor externe. Termenul de productie este de 30 - 40 de zile de la semnarea contractului, in functie de amploarea proiectului.

9. Montajul mobilierului in farmacie.

 

 



Developed by Trisme